سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام دوستانی که برای اولین باره که دارن مبحث پروتکل ها رو میخونن لطفا برای توجیه بحث  از اولی پروتکل ها در قسمتهای پایین شروع به خوندن بکنن

پروتکل 3

این ما هستیم که میان رهبر و توده مردم شکاف عمیقی ایجاد کرده ایم و قدرت را از هر دو سلب کرده و هر دو را چون کور و عصا از هم جدا ساخته ایم. احزاب گوناگون به وجود می آوریم و آنها را رو در روی هم قرار می دهیم.

 ما بر روی صحنه نقش حامی کارگر را بازی می کنیم و بدینسان زیر شعار همکاری،برابری و تحت شعار اشتراک مساعی جهانی و نیز مطابق اصول فراماسونری خویش، کارگران را به صف نیروهای جنگجوی خویش یعنی سوسیالیسم آنارشیسم و کمونیسم می کشانیم .

 ما به مرگ و میر و کشتار غیر یهودیان فکر می کنیم.

 به عبارت دیگر قدرت ما در گرو کاهش مواد غذایی و ضف جسمانی کارگر می باشد.در میان توده مردم، حسد، نفرت و زیاده خواهی ایجاد می کنیم تا از خشم مردم استفاده کرده و همه موانعی را که بر سر راهمان قرار دارند، با دستهای آنها ریشه کن سازیم.

از دیرباز تا کنون، ما بشر را از قید و بندهای فراوانی رهایی بخشیده ایم و در آیندهنیز او را راهنما خواهیم شد تا سرانجام در برابر پادشاهی که خون قوم بنی اسرائیل در رگهایش جریان دارد، سر تعظیم فرود آورده و به حکومتی که ما برای جهان تدارک می بینیم، تسلیم شو.

 

گوهر رهبری‏ 

 

ما اعلام مى‏کنیم که حتى یک روز و یک ساعت با دولت غاصب و غیرقانونى خبیث اسرائیل دوستى و محبت و کوچکترین رابطه نداشته و نخواهیم داشت.

                                                               

چرا این اندازه از امام زمان (ع) دوریم؟!

چرا این اندازه از امام زمان (ع) دوریم؟! ایشان که ما را میبیند و از همه موجودات ظاهرترند، پس چرا این اندازه غافلیم که آن حضرت (ع) را از خود دور می بینیم ؟! چرا این حضور قلبی که از سوی ایشان هر لحظه به مطالبی دست بیابیم

(حضرت آیة الله بهجت (رحمة الله علیه))

                                                         

دوستان شرمنده من یه مدتی مشغول درس بودم نمیتونستم به روز کنم اما از شما که توی این مدت به سید عشق سر زدید و نظر دادید و پیام گذاشتید ممنونم بازم به سید عشق سر بزنید که سید عشق منتظر شماس


نوشته شده در  یکشنبه 89/11/10ساعت  2:6 عصر  توسط غلام رضا 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نامه علی خلیلی 15 رو قبل از شهادت به مقام معظم رهبری
پروتکل4 و یه شعر زیبا و یه حدیث از امام عصر(عج)
نامه تکان دهنده یک شهید 17 ساله برای فرار از گناه
برای کدام امتحان درس می خوانی ؟ ،صمیمیت و نشاط
پروتکل 3
پروتکل های یهود2 ،سخنی از سیدحسن نصرالله
پروتکل های یهود1
راهی مشهد
بررسی تاریخچه علمی ولایت فقیه
ولایت
مظلومیت رهبر
روایتی از امام باقر درباره ولایت
بیانات در دیدار دستاندرکاران ساخت ناوشکن جماران
یک خاطره اقا سید حسن نصرالله
خیلی تجاهر و وقاحت می خواهد(خاطره ای از رهبرم (دامه برکاته))
[همه عناوین(32)][عناوین آرشیوشده]