سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                        پروتکلهای یهود

 

پروتکلها برنامه ای است که سرمایه داران و اقتصاد دانان یهود برای ویران کردن بنای مسیحیت، قلمرو پاپ و دست آخر اسلام ، آن را تنظیم کردند.1

یکی از اسناد تکان دهنده ای که سراسر جهان را در بهت و حیرت فرو برد و عکس العمل ها و برخوردهای متفاوتی را باعث شد، کتابی است به نام پروتکلهای جلسات زعمای صعیونیسم که مجموع 24 گزارش جلسه ای در تعیین خط مشی و نحوه عمل صهیونیست هاست. مطالب این کتاب از آنجا که گزارش جلسه های داخلی و سری صهیونیست هاست، به کلی عاری از تعارفات معمولی و سیاسی و کاملا بی پرده و صریح است و درست به همین دلیل است که از یک عمق خباثت و طینت جنایت پیشه این دشمنان یشریت را نشان می دهد و از سوی دیگر سخت حیرت انگیر و شگفتی آور است. از همان روز اول پیدایش  آن هم، صهیونیست ها با تمام توان و نیرو سعی کردند نسخه های آن را نابود کنند و نقدهای مفصل در رد آن بنویسند و به هر حال آن را مخدوش یا بی ارزش و یا فراموش شده، قلمداد کنند.

آنچه در این کتاب آمده قبل از سال 1901 میلادی تدوین و تنظیم شده است،اما چنان با وقایع سده اخیر انطباق دارد که گویی مجریان سیاستهای امپریال صهیونیستی دنیا، دقیقا این کتاب را پیش رو گذاشته و مو به مو آن را اجرا کرده اند. 2

برای پرده برداشتن از راز وحشتناک نهفته در روحیه یهودی- صهیونیستی و انگیزه آن ، کمتر به عمق موضوع توجه کرده ایم، اگر بخواهیم به این راز که یهودیان نسل اندر نسل برای یکدیگر به ارث گذاشته اند، پی ببریم باید پروتکلهای دانشوران صهیون را بخوانیم، چرا که در آن خبرهای یقین آوری است: صهیونیسم پوشش خارجی یهودیت جهانی است. صهیونیسم، فراماسونری و یهودیت جهانی هرسه یک چیزند. یهودیت جهانی یک حرکت جوشیده از تلمود است(رجوع کنید ه سند نژاد پرستی یهود (برگرفته از کتابدنیا بازیچه یهود اثر مرحوم سید محمد حسینی شیرازی)

کلمه دانشوران به معنای یک باند و گروه مخفی از بزرگان یهود است که در اثنای انقلاب فرانسه موجودیت مخفی خود را تجدید کرد و. در نیمه سده نوزدهمف در روزگار کار مارکس به حرکت خود ادامه داد و در ربع پایانی این قرن فعالیت خاصی از خود نشان دادو سرانجام در سال 1897 نخستین کنفرانس صهیونیستی جهانی خود را به ریاست دکتر تئو.در هر تصل در شهر بال سوئیس برگزار کرد. در این کنفرانس سری نبود که پروتکلها بوجود آمد، بلکه از قبل توسط یکی از بزرگان یهود آماده شده بود. به اعتقاد محققان غربی این شخص آشرگینزبرگ از یهودیام اودسا بوده است که در دنیای نویسندگی یهود، به نام مستعار احد هاآم-یعنی یکی از مردم-شهرت دارد.3

علت روشن شدن این نقشه وحشتناک آن بود که در سال 1897 هنگامی که قطبهای صهیونیسم، کنفرانس ویژه خود را در شهر بال تشکیل داده بودند، گروهی از پلیس تزاری روس که از مسکو آمده بودند ، ساختمان محل تشکیل کنفرانس را به اتش کشیدند و صهیونیستهای در جلسه از ترس خود پا به فرار گذاشتند . در نتیجه افراد پلیس وارد سالن شدند و اراق و صورتجلسات و یادداشتهای روی میز را جمع آوری کرده و آن را ه مسکو انتقال دادند.4 برنامه یهودی کنایه از 24 فصل است که چکیده تفکرات اهریمنی یهود را در دستیابی به سلطه ر جهان از طریق یک حکومت جهانی، پس از ویران کردن روسیه ارتودکس، اروپای کاتولیک، قلمرو پاپ و سرانجام اسلام، در خود جای داده است.

حکومت جهانی یهود یعنی اجرای هدفی که اصولا یهودیان-نا به اعتقاد خودشان- آفریده شده اند تا بعد آن که مصیبتهای اسارات بابلی به برکاتی مبدل شد تا قوم برگزیده به این سرنوشت دست یابد، آن را تحقق بخشند. و دیگر اقوام و ملل علی رغم اختلافات دینی، نژادی، زبانی، جغرافیایی، و رنگ و پوست، حیواناتی بیش نیستند.5

اصول و قواعدی که غرائز سرکش یهودیان ا وا می دارد تا بر اساس آن دست به کشتار- انسانهای بی گناه غیر یهود و بعضا یهودی- بزنند، در روحیه تجمع و یورش ریشه دارد. تجمع و یورش یک فلسفه خونبار یهودی،قبلی و تلمودی است. کسانی که در دهه پایانی سده نوزدهم پروتکلها را پدید آوردند.روحیه خونریزی و وحشیگری خود را برای اجرای قانون اساسی پروتکلها از کتاب وحشتناک تلمود گرفته اند.6

کلمات صهیون و صهیونیسم به این صورتی که امروز مصطلح است بیش از یک قرن سابقه ندارد؛ در حالیکه مقابله صاحبان این اندیشه با خود اسلام از 1400 سال پیش و از اولین روزهای ابلاغ پیام حضرت محمد(ص) شروع شده است.

صهیون در اصل نام تپه ای در اورشلیم یا بیت المقدس است. هنگامی که داود(ع) در قرن 11ق.م از حبرون(الخلیل) به بیت المقدس نقل مکان کرد، کاخ خود را بر فراز این تپه بنا نمود و واژه صهیون به مرور زمان حکومت دینی یهود را به خود گرفت.

برای اولین بار یک نسخه از برنامه سری صهیونیستها- متن پروتکلها- در روسیه تزاری، به ست نویسنده های روسی به نام سرگئی فیلوس افتاد. وی در سال 1901 تا 1905 میلادی، چندین بار اقدام به چاپ و نشر آن کرد که موجب آثار شدیدی در جامعه آن روز روسیه گردید. با انقلاب سوسیالیستی 1917، تجدید چاپ این کتاب ممنوع شدو رژیم کرنسکی سزای کسی را که در خانه هاش نسخه ای از پروتکلها به هرزبانی ، یاقت شود، را اعدام اعلام نمود. اما قبل از این، نسخه هایی از آن به انگلستان فرستاده شده و در موزه لندن ثبت و ضیط گردیده بود. ویکتور مارسدن،خبرنگار انگلیسی مقیم روسیه، در جریان انقلاب شوروی، ابتدا زندانی و پس از آزادی، از روسیه خارج شده و به انگلستان بازگشت. او در سال 1920 کتاب پروتکلها را از موزه لندن گرفته و چون کاملا به زبان روسی تسلط داشت، آن را به انگلیسی ترجمه و منتشر نمو.7+

در همه کشورهای جهان و بخصوص غرب از زمان افشای پروتکلها تا به امروز دستها مرموز و قدرتمندی، سعی در مخفی نگاه داشتن این برنامه ها از انظار مردم داشته اند.8

هم اکنون در غرب سزای کسی که نسخه ای از پروتکلها را داشته باشد و یا این که در راه نشر و بازگویی آن تلاش کند، سه سال زندانی- در ظاهر- و در حقیقت چیزی جز تباهی زندگی اجتماعی و در صورت تسلیم نشدن،مرگ،نخواهد بود. مثلا بعضی از روزنامه های انگلستان مانند مورنینگ پست حث و کاوش در این زمینه را شروع کرده بودند، اما اندکی بعد ناگهان ادامه مباحث خود را رها می کنند و مهر سکوت بر لب می زنند. وینسون چرچیل یکی از کسانی بود که قبل از گرایش به یهودیت جهانی و پیوستن به اردوی آن، در مجله ساندی هارلد مصور، مورخ8/2/1920 مقاله ای منتشر کرد و در آن توطئه ه تعبیر خودش، یهود خدانشناس، برای نابود کردن تمدن اروپا، را به باد انتقاد گرفت و آن را یک دولت وحشتناک جهان خواند،(توجه کنید به این موضوع که این مقاله قبل از تشکیل حکومت ظاهری یهود، اسرائیل نوشته شده است) اما کمی بعد او نیز سکوت اختیار کرد. انتقام گیری پنهان و آشکار یهود از روزنامه ها مجلات ، نویسندگان ، مفسران سیاسی و یا جمعیت هایی که به موضوع پروتکلها پرداخته هاند مشهور و بیرون از شمار است.

رویداد های انتقام گیر یهود به ایجاد رعب و وحشتهای صوری و حذف آگهی ها و اعلامیه ها از روزنامه ها و ویران گریهای مخفیانه اقتصادی و تجاری محدود نمی شود، بلکه دامنه آن به سوزاندن چایخانه ها و قتل و ترور به شیوه های عجیب کشیده می شود.

در ایران نیز گر چه در ظاهر شعار ضد صهیونیستی از همه جا بلند است ولی در واقه دستهای مافیایی صهیونیسم، گلوی کسانی را که بخواهند گامی در جهت افشای آنان بردارند، تا حد مرگ فشار می دهند. و این قصه درد آور و مفصلی است که در صورت ادامه حیات طرح جامع نبرد آخر، بازگویی آن را به شماره های بعدی محرمانه موکول می کنیم.

متن پروتکلهای زیر خلاصه ای از متن کامل پروتکلهاست، که برگرفته از کتاب جنایات جهانی اثر استاد شمس الدین رحمانی می باشد.

پروتکل1

خواه دولتها در اثر ضعف داخلی متلاشی شوند و خواه در اثر چیرگی دشمنان خارجی از بین بروند؛ سرانجام زیر نظر نفوذ ما قرار خواهند گرفت، زیرا سرمایه که به مثابه ریسمان محکمی است، در دست ماست.

میا سیاست و اخلاق هیچگونه رابطه ای نیست و اگر گام در وادی سیاست بگذارند، باید هم نیرنگباز باشند و هم بتوانند دیگران را متقاعد کنند. به اعتقاد ما،حق ، یعنی اعمال زور.

در شرایط کنونی (اواخر قرن نوزدهم) که تمام قدرتهای جهان دارای پایه های لرزانی هستند، قدرت سیاسی ما دارای پایه های استواری است، زیرا وجود آن محسوس نیست. زمانی قدرت ما تجلی خواهد کرد که هیچگونه خطری آن را تهدید نکند. ما باید در طرحهای خود، بیشتر به ضروریات فکر کنیم تا اخلاقیات و بیشتر به هدفها توجه داشته باشیم، تا به وسیله ها.

تنها به یاری یک فرمانروای مستبد و سختگیر می توانیم طرحهایی را که در پیش داریم، به مرحله اجرا در آوریم. بدون وجود یک حکومت مطلقه مستبد، تمدن نمی تواند به حیات ادامه دهد. توده مردم وحشی هستند و توحش خود را در هر موقعیتی نشان نمی دهند.

اعتیاد به الکل و افراط در نوشیدن نوشابه سکرآور، مشکلی است که پس از اعطای آزادی در میان غیر یهودیان رواج پیدا می کند. مردم غیر یهودی از همان آغاز جوانی بوسیله عوامل ما، بی بندو بار و بدون اخلاق بار می آیند. عوامل ما عبارتند از معلمان سر خانه، خدمتکاران، منشی ها و زنانی که در خانه ثروتمندان بچه داری می کنند. به کمک زنان یهودی، مردان غیریهودی را در عشرتکده ها و محلهای عیاشی به فساد اخلاقی می کشانیم و آنها را از جاده عفت و پاکدامنی منحرف می سازیم.

زمانی که غیر یهودیان مانع رسیدن ما به هدفهایمان باشند، باید فساد ،خیانت و رشوه خواری را رواج بدهیم. اگر چپاول کردن اموال مردم،منجربه تسلیم شدن آنها در برابر حکومت ما شود،نباید در انجام این کار، تردیدی به خود راه بدهیم. ما، نخستین قومی بودیم که ندای آزادی، برابری و برادری را سر دادیم . این کلمات بعدها به وسیله مردم غیریهودی، و طوطی وار تکرار شدند. دانشمندان غیر یهود متوجه نمی شوند که افراد، دارای استعدادها، قابلیت ها و شخصیتهای متفاوتی هستند. آنها باور نمی کنند که توده مردم، کور و ناآگاه است. آنان باور نمی کنند که کسی که از میان توده مردم برخیزد ، نمی تواند رهبر شود. آنها می پذیرند که استعداد رهبری، در میان یک تبار، از پدر به فرزند، منقل می شود. یادآور می شویم که دانش و ثروت دو شرط اساسی برای تشکیل اشرافیت هستند. ثروت را در اختیار داریم و دانش رهبری را هم حکمای پیشین برای ما فراهم آورده اند.

اگر در رابطه هایمان، دست روی حساسترین عصب ذهن آدمیان بگذاریم خیلی زود به پیروزی خواهیم رسید. این اعصاب حساس ذهن آدمی عبارتند از: زراندوزی، مال پرستی و تنوع طلبی در ارضاء نیازهای مادی. هریک از این خواسته ها، به تنهایی می تواند آدمی را تسلیم ما بکند.

1-     پروتکلهای دانشوران صهیون، صفحه 42 و43

2-     جنایات جهانی اثر شمس الدین رحمانی، پیام نور ، چاپ دوم1381، صفحه204

3-     پروتکلهای دانشوران صهیون،صفحه45و46

4-     حکومت جهانی اثر ج.ک، اسکات،1955

5-     پروتکلهای دانشوران صهیون اثر عجاج نو بهض آستان قدس رضوی 1373 صفحه 32

6-     پروتکلهای دانشوران صهیون اثر عجاج نو بهض آستان قدس رضوی 1373 صفحه 33 و 34

7-     جنایات جهانی اثر شمس الدین رحمانی، پیام نور ، چاپ دوم1381، صفحه13

8-     پروتکلهای دانشوران صهیون اثر عجاج نو بهض آستان قدس رضوی 1373 صفحه 46 و 47

 

انشاءلله در پست های بعدی ادامه ی این پروتکلهای رو می نویسم


نوشته شده در  چهارشنبه 89/4/16ساعت  3:38 عصر  توسط غلام رضا 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نامه علی خلیلی 15 رو قبل از شهادت به مقام معظم رهبری
پروتکل4 و یه شعر زیبا و یه حدیث از امام عصر(عج)
نامه تکان دهنده یک شهید 17 ساله برای فرار از گناه
برای کدام امتحان درس می خوانی ؟ ،صمیمیت و نشاط
پروتکل 3
پروتکل های یهود2 ،سخنی از سیدحسن نصرالله
پروتکل های یهود1
راهی مشهد
بررسی تاریخچه علمی ولایت فقیه
ولایت
مظلومیت رهبر
روایتی از امام باقر درباره ولایت
بیانات در دیدار دستاندرکاران ساخت ناوشکن جماران
یک خاطره اقا سید حسن نصرالله
خیلی تجاهر و وقاحت می خواهد(خاطره ای از رهبرم (دامه برکاته))
[همه عناوین(32)][عناوین آرشیوشده]