سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرتکل2

حقوقی به نام حقوق بین الملل وضع خواهیم کرد که جایگزین حقوق ملی کشورها شده و ناظر ر روابط بین الملل باشد.

دقت کنید که ما موفق شدیم داروینیسم، مارکسیسم و نیچه ایسم را بال و پر بدهیم. صهیونیستها باید به سادگی به اهمیت نقش ویرانگر نظریه های بالا روی ذهن و اندیشه غیر یهودیان پی ببرند.

برای آنکه بتوانیم از مطبوعات در جهت خواسته های خود استفاده کنیم، باید در بین مردم نارضایتی ایجاد نماییم و سپس از طریق مطبوعات، اعمال نفوذ کنیم. جای بسی خوشبختی ست که ما علاوه بر مطبوعات، طلا را هم در اختیار داریم.

 ی

سخنی ازسید حسن

سید حسن ای خواهران و برادران! برای ما وهمه مسلمین در سراسر جهان یک ولی ام وجود دارد و حال اگر بیشتر مسلمانان نمی خواهند از ایشان تبعیت کنند مشکل خودشان است چنانچه پیشتر نیز بسیاری از مردم، از پیامبران و امامان معصوم تبعیت نکردند ولی این بدان معنا که امام، امام و پیامبر، پیامبر نبود نمی باشد.ما ولی امری داریم که نائب امام مهدی(عج) است. اطاعتش بر ما واجب است. ما از پاکی و صفات نیکو و پرهیزگاری و به طور همزمان ، شجاعت، قدرت، حکمت، تدبیرو بیرت او آگاهیم. او با آمریکا و اتحادیه اروپا و کشورهای تحت سلطه شان که منطقه خلیج را پر کرده اند به مبارزه برخاسته است. خدا بر ما منت نهاده که او را به ولایت ما برگزیده است. او مردی آگاه و شخصیتی استثنایی است که اگر حوزه های علمیه و کشورهای اسلامی مان را جستجو کنیم، فقیهی از میان فقهای شیعه نمی یابیم که این چنین بزرگی ها و صفات نتعالی در او جمع شده باشند بدان پایه که در رهبر ما حضرت ایت الله خامنه ای به عنوان ولی امر جمع شده اند. اگر آخرت را بخواهیم، آخرت ما با ولی امر و نائب حجت(عج) است و همچنین اگر عزت و شرف و کرامت دنیا را نیز بخواهیم، به آن نمی رسیم مگر با ولی امر. حتی برای این جنبش مقاومت بزرگ که بدان توجه شده است و در جهان عرب یک پدیده استثنایی است و ما به واسطه آن سرمان را بالا گرفته ایم و به آن افتخار می کنیم، اگر شخصی به نام روح الله الموسوی الخمینی نبود، اثری از آن در لبنان نمی بود و بعد از آن نیز اگر شخی به نام سید علی حسینی خامنه ای نبود، استمرار نمی یافت.

 

گوهری از ماه(امام خامنه ای مدظله العالی)

شیعه‏ى خوب کسى است که حضور امام زمان را حس کند و خود را در حضور او احساس نماید. این، به انسان امید و نشاط مى‏بخشد.

امام خامنه ای


نوشته شده در  پنج شنبه 89/7/29ساعت  3:29 عصر  توسط غلام رضا 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نامه علی خلیلی 15 رو قبل از شهادت به مقام معظم رهبری
پروتکل4 و یه شعر زیبا و یه حدیث از امام عصر(عج)
نامه تکان دهنده یک شهید 17 ساله برای فرار از گناه
برای کدام امتحان درس می خوانی ؟ ،صمیمیت و نشاط
پروتکل 3
پروتکل های یهود2 ،سخنی از سیدحسن نصرالله
پروتکل های یهود1
راهی مشهد
بررسی تاریخچه علمی ولایت فقیه
ولایت
مظلومیت رهبر
روایتی از امام باقر درباره ولایت
بیانات در دیدار دستاندرکاران ساخت ناوشکن جماران
یک خاطره اقا سید حسن نصرالله
خیلی تجاهر و وقاحت می خواهد(خاطره ای از رهبرم (دامه برکاته))
[همه عناوین(32)][عناوین آرشیوشده]