سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عجیب است درد غریبی آن یگانه آفرینش !

اگر کسی بی کس و یار باش، غریب است اما غریبی اش جانکاه نیست.

غریب جانکاه کسی است که میلیونها نفر خود را شیعه او می خوانند اما در عین حال تنها و بی کس است!

او که همه انبیا و اولیا آرزوی ظهور او و خدمت در رکابش را داشته اند،چرا باید چنین مورد غفلت و بی توجهی پیروان خود قرار گیرد؟!

او که آنچنان مهربان و دلسوز است که می فرماید((من در شبانه روز صد مرتبه برای شیعیان گنه کارم دعا می کنم.)) چرا باید مورد نامهربانی ما مدعیان محبت قرار گیرد؟!

ای شیعیان!آیا موقع آن نرسیده است که به ندای مظلومیت آن حضرت که همچون جد غریبش صدا می زند((کیست مرا یاری کن؟))لبیک گفت؟!

تا چند در این ویران افسرده و زندانی

                                               در را بگشا جانا بر یوسف کنعانی

برگرفته از کتاب درد دل امام زمان


نوشته شده در  جمعه 88/11/30ساعت  7:21 عصر  توسط غلام رضا 
  نظرات دیگران()

امام زمان علیه السلام در مراسم اطعامی که به نام حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام در مسجد سیده نرجس علیهما السلام لبنان برگزار شده بود در نامه ای که به صورت اعجازآمیزی در صندوق مسجد گذاشته بودند چنین مرقوم فرموده بودند:

((انا المهدی المنتظر، اقمت الصلوة فی مسجدکم و اکلت من ما اکلتم و دعوت لکم فادعوا لی بالفرج))(1)

من مهدی منتظر هستم، در مسجد شما نماز را برپا داشتم و از آنچه شما خوردید من هم خوردم و برای شما دعا کردم، شما هم برای فرج من دعا کن

 

 

شرح زیارت ال یاسین ص358


نوشته شده در  جمعه 88/11/30ساعت  5:18 عصر  توسط غلام رضا 
  نظرات دیگران()

یکی از کسانی که توفیق ملاقات با امام زمان(ارواخنافداه)را پیدا کرده آن حضرت را در حال ملاقات نموده است که بسیار ناراحت بوده و گریه می کرده اند. می گوید :از آن حضرت سوال کردم:آقا جان! ای سرورم، چرا اینقدر گریه می کنی؟ حضرت در جواب فرمودند: ((شیعیان مرا نمی خواهند))

باز پرسیدم :آقاجان، قربانتان بروم، اکثر مردم شما را می خواهند و همیشه برای فرج شما دعا میکنند.

حضرت فرمودند: ((از صد نفر، یکی ار آنها از ته قلب برای فرج من دعا نمی کنند اگر فقط شیعیان ایران، یک بار برای ظهور من انقلاب می کردند(و با هم مرا می خواستند)خداوند ظهور و فرج مرا می رساند))(1)

آری ! اگر شیعیان ایرانف همه با هم یک انقلاب درونی و اخلاقی پیدا کنیم و با هم همدل شده و زمینه را برای ظهور آن حضرت فراهم آوریم حتما ظهور آن حضرت فرا می رسد. یکی از بزرگان در این زمینه می فرمودند: اگر مردم یک حالت انقطاع پیدا کنند و یکباره دلشان از همه جا بریده شود و فقط متوجه امام زمان علیه السلام شوند، حتما به خواست خدا ظهور انجام می شود، گاهی حتی برای یک مسابقه فوتبال ، چون اکثر مردم کشور قلبشان متوجه خدا شده و با هم دعا می کنند، نتیجه را تغیر می دهند و این سخن خداست که فرموده ((اگر دعای شما نبود خدا به شما توجهی نمی کرد(2)))

 

1-     در اوج تنهایی،ص 34

2-     سوره فرقان آیه77


نوشته شده در  پنج شنبه 88/11/29ساعت  1:36 عصر  توسط غلام رضا 
  نظرات دیگران()

فرانسیس فوکویاما نئومحافظه کار،پژوهشگر و تاریخ نگار ژاپنی الاصل و تبعه آمریکاست.

و با شخصیتی نیمه سیاسی و نیمه فلسفی دارای سابقه کار در اداره امنیت آمریکا و نیز تحلیلگر نظامی در شرکت "رند" از شرکتهای وابسته به پنتاگون میباشد.

وی در سال 1989 با نگارش مقاله پایان تاریخ و واپسین انسان که در سال 1991با تفصیل بیشتر و به همین نام بصورت کتاب چاپ گردید، به شهرت جهانی رسید. در این دو نوشته ، فوکویاما به دفاع تاریخی از ارزشهای سیاسی غربی برخاست. و استدلال کرد که رویدادهای اوایل قرن بیستم، نشان میدهد که اجماعی جهانی به نفع دموکراسی لیبرال بوجود آمده است. فوکویاما در کنفرانسی که در اورشلیم برگزار شد به ترسیم اندیشه سیاسی شیعه پرداخت.

او در این کنفرانس که بازشناسی هویت شیعه نام داشت می گوید: شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست، پرنده ای است که دو بال دارد . یک بال سبز و یک بال سرخ. این مطالب را وی در اوج پیروزیهای ما در سال 1365 می گوید. ادامه میدهد:بال سبز ای پرنده همان مهدویت و عدالتخواهی اوست چون شیعه در انتظار عدالت بسر میبرد، امیدوار است و انسان امیدوار هم شکست ناپذیر است نمی توانید کسی را تسخیر کنید که مدعی است در اوج ظلم و جور دنیا، فردی خواهد آمد که دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  پنج شنبه 88/11/29ساعت  1:35 عصر  توسط غلام رضا 
  نظرات دیگران()

 من مفت شهید نمی‌شوم. این را «حضرت عزرائیل» بداند!

همت گرچه پیراهن سپاه به تن داشت ولی خودش لباس‌شخصی بود. بسیجی بود. ما بسیجی‌ها 300‌هزار شهید دادیم، بدون محاسبه عمار یاسر. نورعلی‌ شوشتری را هم حساب نکردیم اما شما تعداد شهدای‌تان با فتوشاپ هم به عدد 30 نمی‌رسد. من قبر‌های قطعه منافقین را شمرده‌ام. شهدای بسیج را با ماشین حساب باید تخمین زد و کشته‌های شما را با انگشتان دست. شب‌ها در قبرستان، این فقط مزار شهداست که ترس ندارد. روزگار آزگاری است

معلم انشاء راهنمایم می گفت: قلم خوبی داری،. دلم خون است. همت بی‌اذن ولی‌فقیه آب هم نمی‌خورد. حالا دلم خون است می‌بینم که دختر باکری را مصادره کرده‌اند.

 ادامه مطلب...

نوشته شده در  جمعه 88/11/2ساعت  10:48 عصر  توسط غلام رضا 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3   4   5   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نامه علی خلیلی 15 رو قبل از شهادت به مقام معظم رهبری
پروتکل4 و یه شعر زیبا و یه حدیث از امام عصر(عج)
نامه تکان دهنده یک شهید 17 ساله برای فرار از گناه
برای کدام امتحان درس می خوانی ؟ ،صمیمیت و نشاط
پروتکل 3
پروتکل های یهود2 ،سخنی از سیدحسن نصرالله
پروتکل های یهود1
راهی مشهد
بررسی تاریخچه علمی ولایت فقیه
ولایت
مظلومیت رهبر
روایتی از امام باقر درباره ولایت
بیانات در دیدار دستاندرکاران ساخت ناوشکن جماران
یک خاطره اقا سید حسن نصرالله
خیلی تجاهر و وقاحت می خواهد(خاطره ای از رهبرم (دامه برکاته))
[همه عناوین(32)][عناوین آرشیوشده]